Hääärlig lördag!

I går efter en lugn och skön morgon åkte G och jag till ramberget för en prommenad. Härligt!




Efter det blev det en spontan-tripp till Allum där jag köpte penslar för att kunna lacka lite utegrejer som ska vara på balkongen. Gabriel hittade skor och kallingar, alltid bra att ha! : )

När vi kom hem satte vi oss och njöt av solen och en varsin öl på balkongen. Underbart härligt! Men varmare behöver det inte bli, tycker ja.....

Sedan sydde jag skynke till en hylla, och idag har jag fortsatt med att sy en duk och ännu ett skynke till tv bänken. Själv tycker jag att det blev väldigt mycket bättre än innan! Ett mer enhetligt och lugnare intryck. Jag börjar få det mer som jag vill i hemmet nu vilket är riktigt skönt. Det resulterar så klart i att jag trivs bättre och bättre. En bra känsla! Riktigt bra.

På kvällen blev det god middag på nedervåningen, en liten prommenad och sedan ett parti settlers. Efter det TP som jag och G vann mot Mikael och Elin, wooohooo vad duktig jag kände mig! Jag bidrog faktiskt med en hel del rätta svar, överraskande och roligt :D

Kommentarer
Postat av: Gabe

Du rockade ju hårt i TP!

2011-04-10 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0