Ta vara på tiden!

Ska inte skriva så mycket, vill njuta så mycket som möjligt av tiden här uppe i Östersund, Rödön, med pappa och Carola. Det är helt underbart! Igår var jag bl a med och körde in skotern i en loge för sommarförvaring, och fick sedan köra hem åkgräsklipparen över en äng och på grusvägen hem, haha! Riktigt roligt var det, och måste ha sett ut, när jag puttrade fram på vägen. : )
 
Häröver åkte jag  på åk-gräsklipparen, underbart vackra landskap här....
Gården ovanför kan vara det finaste jag sett. På riktigt.
 
En gammal "potatissättare" och en fining till traktor.
 
Lite öl. god mat. gott sällskap. Påskfjädrar... allt som behövs! :D 

 


Kommentarer
Postat av: Gabe

Härligt är det! Särskilt bilden med en öl på. :) Glad påsk!!

2011-04-24 @ 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0