Sakna och längta!

Med SOAD i stereon och snurrande tankar... fastän jag vet att jag ska plugga. har ca 40 sidor kvar att läsa till måndag. Men det fixar jag. Sen.

Det är sjukt intressant och spännande det vi ska läsa/lära, och endå finns det 1000 andra saker som jag hittar på att göra istället. Som att lyssna på cd-skivor som jag inte tagit fram på år och dar. Sortera kläder, plocka ur diskmaskinen.. tänka tillbaka på bil-minnen...

Jag är lite smått ledsen över att jag inte tagit mig iväg på någon cruising eller annan bil-träff nu i sommar. Inte heller någon medeltidsmarknad/medeltidsdagar.
Skärpning till nästa sommar!

I går eftermiddag tog jag tåget till Lerum. Mötte upp mor min på Ica så handlade vi hem råvaror till en god middag som vi sedan lagade tillsammans. Syster och Reine åt med oss, så spelade vi spel och tittade på Idol efter det.

Grymt skönt sover jag i mammas lilla rum. Med öppet fönster! : ) Jag vaknade vid 8 och läste/löste korsord fram till strax innan 10. En god frukost och sen stack vi alla till stan.

Jag var hemma igen vid... kanske 13-14? Och vad har jag gjort? Ätit lite. donat.... gjort saker.. men undviket pluggande. Förutom de ca 20 sidsorna jag fått läst.

Om det ska vara såhär svårt att samla tankarna när jag läser intressanta saker, hur blir de då med den säkert kommande tristare läsningen? Hemska tanke!

Nä, klart jag fixar detta, inte orolig.


Kan vara det snyggaste jag ägt/gjort. Saknar.

Kan vara det bästa ever. saknar/längtar.

Ja, jag är på "sakna och längta" humör! Shit.

Men jag är fortfarande rätt nöjd med allt jag har : )

Nä, nu blir det läsa kurslitteratur, så det så! Sen tar jag med mig några lättöl till en förfest, så är det tänkt att jag ska ta mig hem i tid eftersom det är arbete som gäller i morgon.

Sköt om dig!


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Den frisyren du har på vänster bild är väldigt snygg!

2010-09-18 @ 22:13:47
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0