Sticka, stika, liten mössa... socka... eller något annat.

Igår åkte jag och Heidi till Linda-Marie för en tjejträff med stickning i focus. Det blev självklart en massa prat om vår utbildning och många skratt. Tiden rann iväg snabbare än snabbast, som tiden brukar göra när man har det bra.


Linda-Marie hjälpte mig att böjra med ett par sockar. Ser fram emot att se resultatet, har aldrig stickat raggisar förut.

Heidi gjorde en fin jordgubbsmössa till sin systerson och LM sprang emellan oss, som en riktigt duktig lärare. fick inte mycket stickat själv =P

Idag har jag läst det som jag ska ha läst, vilket känns riktigt bra.

Just nu är det paus i föreläsningen som jag tittar på via datorn. Tänkte att jag kunde passa på att blogga undertiden, och äta upp äppelpajen som jag har bredvid mig :D


Kommentarer
Postat av: Gabe

Du pluggar så duktigt! :) Blir så sugen på mer mat när jag ser att du lägger upp bilder på det. Inte bra alls!

2010-09-27 @ 21:38:35
Postat av: Lisa

Du är så ambitiös, vännen!

Om du får lite tid över får du gärna komma hit och skriva tenta åt mig om du vill, för jag är inte i närheten lika duktig som du! :)

Hoppas att skolan går bra och jag längtar efter att få höra om allt roligt som ni gjort!

2010-09-28 @ 00:01:47
URL: http://lillasysterdyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0