Överraskning till mig!

Vilken underbar dag!! Igår alltså, denna har precis börjat så vi får se vart den leder. Till förskolan i alla fall : )

Efter VFU:n igår, kl 19, fick jag skjuts till huset där Gabe monterade IKEAmöbler för full rulle. Så mysigt! Och en fin byrå till hallen har han hämtat. Det börjar arta sig och det känns så rolitg! Jag vill knapt ta in våra resterande saker eftersom jag vill ha kvar denna lugna, fina känsla. Får göra så gott det går sedan.

Jag och Josephine satt och pratade och myste med katten någon timme och sedan var det dags för hemfärd.
Väl hemma fick jag en överraskning. Gissa vad? En... vad de nu heter... freestyle! Gabe visste hur mycket jag saknat min som gick sönder för ca 1.5 år sedan. Och jag har inte fått tag på någon sedan dess, men han fixade en! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0