Lila? Ja just det!

I morse, när jag tagit på mig mina svarta jeans, svarta strumpor, mössgröna tröja, svarta skor och svarta skinnjacka kom jag på det. Något lila idag- för att säga till alla HBT-ungdomar och vuxna som inte vågat komma ut att, "it gets better!" och det är okej! som det står på en facebooksida. Tydligen ganska stort.

Ja, så vad gjorde jag? Skyndade mig att grabba tag i min blå-lila scarf som låg på hatthyllan, och satte den runt  halsen. Så ja!

Jag såg tyvärr inte överdrivet många på universitet med lila på sig. Kanske blir fler nästa år?

Nu de senaste dagarna har jag lyssnat på en massa musik. Just nu är det The real Mekenzies som hörs i högtalarna. Tidigare idag har det bl a varit horror pops, Lars Demian, Johan Johansson, Stefan Sundström... och Monster. (Moneybrothers tidigare band (Monster), kan man säga att det är ska-punk...influerat i alla fall! Grymt mycket bättre än moneybrother enligt mig.)

På fredag ska jag med Linnea och ett par kompisar till henne på konsert. Lars Demian! Ser fram emot detta. Efteråt blir det Rock attack.

Nu
ska jag skölja ur färgen ur mitt hår, sedan mysa ner mig i soffan för att titta på bonde söker fru.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å Lars! Vad avis jag blir! Jag vill också se honom! såg honom när han var "förband" till Christian Kjellvander. Och det var braaaa!

2010-10-27 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0