Hör och häpna...

...Det snöade i Göteborg idag på förmiddagen!



Jag älskar detta mörker, den friska luften och tankar som flödar.
Efter den något sena fruksoten idag gick jag till Therese för en fika. Loke fyller ett år idag!

Efter fikat tog Therese och jag en promenad till huset för se G:s och mitt blivande hem. 
Där träffade vi Tussie, en annan fining till katt. Undebara varelser.


Jag gjorde en födelsedags-leksak åt Loke-toke <3 Skönare katt får man leta efter.


Igår kväll tog jag mig till Vasastan för en Hejdå-öl med Makkhan och CJ. Grabbarna flänger runt som bara den, hoppas de båda finner arbete i Gbg snart! Riktigt trevligt folk i alla fall, och kvällen gick alldeles för snabbt som vanligt med dessa människor.

Snart är jag klar med min tentamen också. Det är i stort sätt bara layouten som ska fixas till innan granskningen, vilken känns grymt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0