Barnen är underbara!

Nu har jag precis intagit en frukost bestående av kaffe, mörkt bröd med svartvinbärmarmelad (Tack Josephine, himmelskt!) och ost. Gott.

Jag försökte mig på lite fil med ingefära och kanel på också. Blev inspirerad av syster min som sovit här inatt.  Problemet var bara att hon hade socker på, och jag tog det av bara farten, vilket inte alls blev välsmakande för mina små smaklökar. Gör om gör rätt ; )

Barnen är underbara! På förskolan alltså. och jag gillar min LLUare. (Lokala lärarutbildare) Allt bra än så länge., Men det är mycket att ta in, och det käns som en lång väg att gå innan jag kan känna mig som den bra pedagogen jag vill vara! Men, det är ju därför jag går denna utbildningen.

Jag får känna efter nu, är det så här små barn jag ska arbeta med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0