Äventyr i Ullared

Idag har min basgrupp och jag kört igång vårat gestaltningsarbete. Känns bra att ha kommit igång med det. Vi ska ta en lärandesituation och gestalta den med t ex foto, bild, drama, musik..... vad vi vill, och blanda hur vi vill. Spännande. Framförallt att se alla redovisningar nästa tisdag!

Igår var tjejerna och jag till Ullared. Riktigt trevligt, roligt och mysigt! Hittade endel fina kläder och en och anna julkapp. Jag hade gärna åkt dit snart igen, då jag vet vad som var bra och inte... Det var en upplevelse att åka dit med några som faktiskt vill vara där, utan någon som står och trapar utanför och väntar på att man ska åka hem så snart som möjligt.
Måste göras om! : )


Jag har målat pingisbollar till halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0