Tänk, tänk, tänk....

Jag ville få ur mig någonting. Så jag målade en bild i paint.
Vad tycker du att bilden säger?



Nu på kvällen har jag setat med bildredigeringsprogram och ett ljudredigeringsprogram. Jag tycker att det är riktigt roligt! Men det tar tid att luska ut hur saker och ting fungerar. Får se om jag tar mig tid i morgon till att fortsätta. Det behövs nämligen till ett grupparbete som vi håller på med i vår nuvarande kurs.

Jag vill sätta upp gardiner!!!
Tyvärr har jag förlagt påsen med hållarna till gardinstängerna, så det får vänta. Hoppas de kommer fram snart!

En sak av allt jag önskar är att jag skulle få arbeta mycket mer med mina kreativa intressen. Inte bara sådant som har med penslar, garner, tyg och pärlor att göra. Även ljud och ljus och rörliga bilder/foto, det skrivna ordet, natur och växter att göra.  Kanske även ett sommarställe som projekt? Det finns alldeles för mycket "måsten" för att jag ska hinna med allt jag skulle vilja prova på, bli duktig i, och/eller avsluta projekt jag påbörjat!

Okej, jag är inne i en tänkar-period. Undrar vart detta ska sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0