Tagit saxen i egna händer.

Nygklippt. Jag har tjatat länge om att mitt hår är helt sönder och torrt. Ungefär sedan blekningen av underhåret i våras... nu har jag gjort någonting åt det. Själv. Det var inte så nervöst som jag trode att det skulle vara när jag tog fram saxen, och det blev faktiskt inte alls så tokigt! Bilder kommer nog senare, när jag får någon att ta kort på mig... : )

Vill bjuda på några bilder av Tussies första snö-upplevelse, så fin! : )


Nu är den andra lägenheten snart färdigstädad, skönt! Gabe är där nu, och jag ska dit senare och ta golven, som det sista som skall göras. Snart kan vi alltså släppa den gamla lägengeten helt och bara fokusera på vårt nya boende. Gött.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Jag kommer nog inte sakna gamla lägenheten... däremot trivs jag ypperligt i vår nya lya! :) Gör inte du?

2010-11-25 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0