Nä, tiden räcker inte. Det går för fort!

Det finns alldeles för lite tid för att göra det jag vill!!! Dagens timmar räcker inte till.

Idag har jag bl a sytt gardiner (som blev lite sneda, men det får jag rätta till någon annan gång) och lagat pizza-sallad. L-M kom förbi med hemmagjord pizza, så jag tänkte att jag också vill bidra med någonting!  ; ) 

Igår satte Gabe upp den fina lampan som jag fick av mamma, så fint! Och sist M-L var här fick jag den fina boken "Stickat och virkat, vintage på svenska" Underbart!


Är lite sugen på att klippa mig kort igen, mest för att det är en jäkla massa trassel i underhåret i nacken.... Men också för att det är rätt skönt med kort hår. Meeen, jag vet en här hemma som protesterar villt. Och faktiskt är det så att jag trivs i långt hår. 

Det har inte blivit någon redigering idag, men en massa annat... när jag skrivit färdigt detta inlägg ska jag läsa kurslitteratur. Behövs.


Kommentarer
Postat av: Gabe

Du borde lägga upp en bild på hur du blev i håret efter att du klippt dig. :)

2010-11-25 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0