Fart och fläkt

Jag har varit i farten tills jag rent ut sagt bara slocknat nu i flera veckor, utan riktig vila, och det känns verkligen. Jag börjar bli disträ och yr. Så, efter flytten ska jag ta det lugnare. Ett måste. Ett tag i alla fall ; )

Idag var jag på introduktion för min nya kurs, LAU170. Den verkar ritkigt intressant, ser verkligen fram emot att få gå igenom och lära mig det här!! "kunskapens villkor och hållbar utveckling". Himla bra att de har med detta med hållbar utveckling i lärarutbildningen tycker jag. Tummen upp!

Efter introduktionen har jag packat inför flytten, fixat inför festen i helgen, och packat lite mer. Nu ska jag snart sova.... lyssna på ljudbok och sticka till jag somnar hade jag tänkt. Om jag hinner. Men det är en mössa som jag vill bli klar med! : )

Jag har nog inte så mycket mer intressant att skriva om nu. Sköt om er, och god natt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej ser fram emot imorgon=)

Hoppas att det är den mössan jag tror du vill göra färdig;)



Massa kramar till dig

2010-11-05 @ 16:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0