"vi tar en latte på stan"

Ja! Gabe och jag tog vagnen till staden Göteborg för att sätta oss på ett fik för en varsin latte, eller jag skulle åt minstonne ha en sådan. Istället började vi med att hämta ut mitt pass. Sen gick vi in i en konstnärsbutik, efter det köpte Gabe en ny vårjacka, sen gick vi in på shock och chili. När vi väl bestämde oss för att ta den där latten så var vi hungriga och åt kinabuffé istället. Ha! Grymt gott i alla fall.

Men latte blev det också. Jag köpte hem ingredienser och en "mjölkvissp" (eller vad de nu heter) så det kulle bli ordentligt skum. Gött. Men, vanligt svart kaffe är svårt att slå... men det beror på vad jag känner för.

En dag i taget
Det blir endå som det blir
Jag gör vad jag kan


Kommentarer
Postat av: Gabe

Jag var verkligen, verkligen trött i slutet av äventyret. Efter en alldeles för lång arbetsdag följt av händelse på händelse som for i oss tog jag slut. Men ack vilken god latte du gjorde när vi kom hem! Perfekt avslutning. :)

2010-05-25 @ 21:57:44
Postat av: Gabe

Jag var verkligen, verkligen trött i slutet av äventyret. Efter en alldeles för lång arbetsdag följt av händelse på händelse som for i oss tog jag slut. Men ack vilken god latte du gjorde när vi kom hem! Perfekt avslutning. :)

2010-05-25 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0