Trött som f*n, en kaffe kanske?!

Fredag kl 17 gick jag in genom dörrarna till balettakademin. Där mötte jag CJ och "pappa". Inom en timme kom "mamma" och lite senare min "lillasyster"-Mikaela. Vi filmades. Roligt! Som jag sagt tidigare, det ska bli riktigt spännande att se resultatet sedan. Tvekar inte på att Carl-Johan gör ett bra jobb. : )

Väl hemma så var jag så igång att jag ville ut igen. Men det var lite för sent för att ragga någon som ville med på coffinshakers, så jag kollade på det sista av "så ska det låta". Lyssnade sedan på min ljudbok, skrev brev och pysslade lite till jag somnade... 

Fina utsikten från vår balkong.


Idag efter frukosten och ännu mer brevskriveri, så tog jag spårvagnen till stan. 

Inhandlade 2 par härliga byxor till sommaren, pennor, (i olika hårdhetsgrad) stompfer och ett modelerbart sudd. Som det är nu har jag bara en blyertspenna, HB, och den är alldeles för hård när jag ska göra skuggor. Ska prova med mjukare, blir troligtvis lite lättare, och lite mörkare. Ska prova nu när jag skrivit klart här! : )
  
-------------
På vägen hem från stan hörde jag ett billarm och såg en bil vid sidan av vägen som stod och blinkade. När jag tittade lite närmare såg jag en liten grabb på kanske 4 år som satt och höll för öronen och grinade. Stackarn! Jag förmodade att bilen var låst, visste inte alls vad jag skulle göra. Kollade om kring och som tur var så kom barnets far rätt snabbt springande "jag visste inte vad jag skulle göra..." fick jag fram. "Nej, jag vet inte vad jag tänkte... tack för att du agerade" sa han och tog med sin son in i affären. 
-------------
Om ett tag ska jag ta tåget till Lerum. Laga mat till mig och Reine och ta något glas vin. Det blir bra. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0