Uppdatering

Igår var det mors dag. Min världs bästa mamma och jag tog en tur till Ikea för att kolla läget lite. Jag har skrivit upp en lista på saker jag vill ha till min lägenhet. Tänkte det är lika bra att vara noga med att skriva upp och ta allt jag ska ha från IKEA på en gång... så jag får allt hemskjutsat samtidigt när det är dags. 

Ska även gå på lite loppisar och secondhand butiker för att se vad jag kan hitta.  


På eftermiddagen hade vi morsdagsmiddag med sill av olika slag och en riktigt god lök och ostpaj. Den obligatoriska sill-nubben var såklart med =P Sen umgicks vi till omkring kl 22 då Gabe kom och hämtade mig. Mys!
Mor fick ett par turkosa skor av mig, och ett ulligt, gulligt får av oss syskon.... bäää!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Dagarna har liksom flytit på...

Varit på akuten med syster en dag, hälsat på en kompis på sjukhuset dagen efter...
Shoppat på allum med Gabe.
Kollat på film. Mer? Ja... vet inte? Har faktiskt inte hänt så mycket mer än att jag tänkt en massa och så.
Kanske hinner vara lite kreativ idag innan vi ska till Floda i eftermiddag. Får helt enkelt se!

Nu ska jag få i mig lite att äta. kanske man ska göra något åt mit toviga hår? "ta å klipp dig din långhårige jävel..." Ja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0