trä trä fura fura en (gran)

Nu är biljetter till Karlstad beställda. Himla bra!
Hoppas bara att jag kommer iväg till Borlänge snart också.
Vill se bebis Sixten och umgås med Malin <3. 100 år sedan sist ju =/ 

Men på fredag tar swebus mig till Lisa. goodie goodie, det ser jag fram emot!

Bilden är från Karlstad oktober 2008. Känner du igen dig? ;)
Guuu va jag längtar efter hösten nu. Men snart så!
-------------
Idag har inte mycket roligt hänt efter arbetet. Städat och skurat i lägenheten, vart på möte... lyssnat till Camilla läcbergs "olycksfågeln" och tittat på förra programmet av "sverige!".

Ska snart sätta igång att laga en grymt god gulashsoppa, bara Gabriel kommer hem med lite ingredienser som fattades. Mmmmm åh det vattnas i munnen redan nu.

Kanske dags att prova de nya blyertspennorna sedan? Ja, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Från 2008?

Hmm.. Då är det inte det där trädet på Färjestad alltså? Eller...? Hehe.

Hur som helst så tycker jag att det är jättekul att du vill komma och hälsa på mig. Det kommer bli, som vi säger här i Värmeland, kanoners :D

Puss!

2010-05-11 @ 18:44:58
URL: http://lillasysterdyster.blogg.se/
Postat av: Gabe

Men snart är det grööönt ute!

2010-05-12 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0