Ser fram emot att säga "HEJ Lisa" i morgon!

Idag har jag sjungit med kören, de låtar som vi övade på igår kväll. Kul : )  Men jag önskar att jag hade kunnat låtarna lite bättre så jag slapp läsa texten från noterna... melodin är enklare att lära sig tycker jag, definitivt! Men i vanliga fall brukar jag ha mer tid på mig att lära en låt. Trots allt, gick det ok och det viktigaste kanske i alla fall är att det är roligt!?

Halv fem är tidigt
Efter jobbet bär det av
Karlstad here I come


I morgon ska jag börja tidigare på arbetet så jag kan sluta tidigare. Ska ta bussen till Karlstad och Världens Bästa Lisa! : ) Ser fram emot denna helgen.

No picture, no picture. I know. jag orkar inte fixa bild idag.. men vad nu? Börjar jag bli lat här med min blogg? Jaaaa... kanske. Men det ska vara ett undantag. (Hoppas jag) Har ju faktiskt satt som regel för mig själv att det ska vara minst en bild till varje inlägg... kanske ska ta första bästa så att jag inte bryter det? Hmmmmm.... ok.

Örhängen som jag började göra för läääänge sedan. Tovade med små pärlor på.

Nu känner jag att det ska bli skönt att krypa ner under mitt varma täcke. Jag öppnade sovrumsförnstret för ca 1 timma sedan, så att det är såder skön och kall luft när jag ska sova. Gabe stänger nog när han kommer hem sen. Han gillar inte det där med frisk luft lika mycket som mig =P

Kommentarer
Postat av: Rob

Tuffa örhängen :)

2010-05-16 @ 04:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0