Ännu en härlig helg att vara glad över! : )

Lördag kväll: Efter att ha hanldat till en god middag på ica så lagade jag köttfärsbiffar med pesto, rotgrönsaker i ugn, en sallad och en grön currypastasås. Reine och jag satte oss vid barbordet i Hulan och avnjöt måltiden ed ett glas rött vin. Underbart! Snack, lite tv och så vipps blev jag hemtad av Gabriel. 
 
Fick även kaffe och äggtoddy... mmm!


Senare på kvällen, kl 23, befann jag mig vid vasaplatsen med ett underbart gäng. Lite wisky, vin, musik, snack och dans senare... så drog vi oss mot Gretas. Det roliga fortsatte med galet mycket galen dans. runt 4:30 stupade jag i sängen.
-------------
Söndag morgon: Vaknade vid 8:30 utan att kunna somna om, men låg och slappade till närmare 11. Då blev det pizza, och sedan en film för min del.

Sen var det bara att göra ordning sig. Vårkonsert med kören. anlände 16, hemma efter 3, 5 timmar nu. Grymt mycket bättre och roligare än vad jag trode att det skulle vara. I love it! :D

Nu ska jag käka, sen ta en långprommenad hade jag tänkt. Tjohej! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0