Härliga lördag!

Idag har jag hittat två nya fina band att lyssna på. Lovely! 

Kite, albumet The hook, the line the sinker, rekomenderas. 

Marina and the tiamonds. Hörde deras låt Hollywood på radio förra veckan, och fastnade för den på en gång. hennes röst är ju grym. Albumet verkar inte allt för dåligt heller. till och med bra!

Annat jag kan rekomendera idag är bif naked med låtarna "crash and burn" och "you'll never know".
Type o negative med "love you to death"
A camp med "Golden teeth and silver medals"- underbar!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  Idag har jag även hållt på med en hemlig sak. Hemligt hemligt... ett tag till i alla fall : )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Väskan till bröloppet är nog klar nu... den blev ok, passar till det andra jag ska ha.
Fick inte till det precis som jag ville, men den duger!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
För ca 4 månader sedan tappade jag bort mitt fodral jag gjore till min ipod, så nu har jag sytt ett nytt.
Borde gjort det för länge sedan, tar ju typ ingen tid alls, är rätt kul och jag sparar så mycket problem!
Nu behöver inte hörlurarna trassla in sig i allt i väskan och plupparna till hörlurarna kanske sitter kvar på plats
så jag slipper köpa nya stup i ett!
Bara bra alltså ;D



Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuud så söt väskan blev! Tycker du ska vara grymt nöjd med den! Puss

2010-03-13 @ 17:59:43
URL: http://lillasysterdyster,blogg.se
Postat av: Bellatrixofix

Tack vännen! Det värmer : )

2010-03-13 @ 18:11:05
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0