Tacka vet ja pulsvärmare, settlers och vänner!

Tänk vad jag är glad för mina pulsvärmare. Svarta, enkla, passar till... ALLT! Varma, sköna, och om man som jag har långa armar så är det skitbra kompliment till tröjor och jackor.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jag, Magnus och Maria började spela settlers när Mikael och Noah gick. Vi spelade aldrig klart eftersom vi fick bråttomt åt varitt håll tillslut. Riktigt bra kväll!!!
Musik, tacopaj, snack... jag stortrivdes i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Gabe

Härligt spel! En annan gjorde dumma saker så han mått dåligt hela dagen. :(

2010-03-27 @ 17:42:22
Postat av: Isabell

Gabe, jaa... tur ja köpte treo, va? Hoppas de hjälper!!

2010-03-27 @ 17:46:31
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0