Sol och snuva, film och.. stickande

Atjo! Jag är förkyld, knaprar bafucin och snörvlar mer än lovligt. Men än så länge har dagen
varit riktigt bra.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter jobbet hackade jag mig en fruktsallad bestående av äpple, melon, ananas och aplsin.
Kan det bli godare? Ja, kanske med banan, men de tar ja nästa gång då.

Till lunch gjorde jag pannbiffar med pesto i, ris och egengjord sås till. Och Ärtor! Guuu så gott.
Jag har fått nå dille på ärtor, jag som inte tyckt om det förut.
Tur att de är så lätta att tina upp från frysen. Bara hälla kokande vatten på ju :D
  
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är ju solsken ute även idag, så Gabe och jag tog en promenad på lite över en timma.
(1 tim 20 min) Till härlanda tjärn. Fint! Uppfriskande! 

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har även hunnit kolla på en film. Miss Potter. Såndär härlig film att sticka till.
Nu blir det ännu en film. New moon. Kanske hinner klart med pulsvärmarna snarare än jag trott? : )

/ Isabell

Kommentarer
Postat av: Gabe

Underbar promenad älskling!

2010-03-09 @ 16:37:20
Postat av: Gabe

Underbar promenad älskling!

2010-03-09 @ 16:37:52
Postat av: Mia

Du är så duktig gumman! Önskar att vi kunde ses oftare! =/



Kramisar

2010-03-09 @ 17:08:18
Postat av: Bellatrixofix

Tack Mia, jag önskar också att vi kunde ses oftare. Tänker på er! kramar



Gabe, Ja det var verkligen en härlig promenad med dig! :D

2010-03-09 @ 18:59:47
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Kul och läsa din blogg och att du håller fast vid pysslandet! du får ta dig en kik i min å vettja :) Och jag håller med dig, det finns ju inget som klår Arenan ;) Kram Sofie

2010-03-09 @ 22:57:17
URL: http://nublommardetirabatten.blogg.se/
Postat av: Bellatrixofix

Ja, jag skulle faktiskt vilja jobba med pyssladet. Hinner du pyssla något Sofie?

Kram!

2010-03-10 @ 15:52:31
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0