oj va de går...

..vill skriva hela tiden käns det som. Så tänker jag; "kan jag verkligen skriva ännu ett inlägg idag? Är det normalt? Har ja nå vettigt att skriva" JA! Det kan jag faktiskt! Och ja, jag skriver alltid om vettiga saker! ..eller ovettiga. Men de spelar ingen roll egenligen, hoppas nån har nöje av det i alla fall. Om inte annat så har jag det  ; )

  
  

GLASUNDERLÄGG 
som jag ritat och laminerat. Får la se hur bra de kommer att fungera.
------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Varför ser alltid mina tulpaner ut så här efter bara ett litet tag?

Det borde ju kunna dröja några dagar i alla fall, tycker jag.
De ska ju vara glad att de kommer hem just till mig,
som tycker om dem så mycket. Otacksamma jävlar! =P
Får nog läsa på lite för att få dem att må bättre i fortsättningen..

Kommentarer
Postat av: Gabe

:( De dödde!

2010-03-08 @ 17:16:59
Postat av: Liselotte

Hmm, kan det vara så att de står vid ett fönster som är dragit? (att de blir kalla?) Eller så var de av dålig kvalitet! ;)



Kram

2010-03-08 @ 18:50:20
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com
Postat av: Bellatrixofix

Ja, jag ahr hört att de ska stå kallt om nätterna, så jag har ställt ut dem bå den inglasade ballgongen då. Men de kan hända att de är lite för kallt där ju! =P



kram!

2010-03-08 @ 19:13:26
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Lynn

Tjusiga glasunderlägg!

Har hört att man ska låta tulpanerna stå i vasen med plasten kvar till en början - för att de ska hinna stabilisera sig, liksom. Kanske värt ett försök :) Kram

2010-03-08 @ 20:24:15
URL: http://lynnsblogg.blogspot.com
Postat av: Bellatrixofix

Lynn, jag provade det med att ha plasten kvar nån timma.. men någonting gör jag ju helt klart fel, får forska vidare. Tack för inlägget och tipset!!!



kram

2010-03-09 @ 06:04:28
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0