Nu börjar någonting...

Jao, en blogg, en pysselblogg? Tänkte att jag skulle skriva om det som faller mig in. Men mycket om vad jag hittar på för kreativa saker. Så som pulsvärmare, matlagning, skrivet, dömfångare, tankkar, musik, smycken, tovning.... sådant jag syr... Ja. Om lite allt möjligt helt enkelt.

Spännande tycker jag. hoppas Du också tycker det! : )

Igår tänkte jag ha en lugn skaparkväll för mig själv efter att jag sagt hejdå till Världens Bästa Lisa. Hann innanför dörrarna så blev jag inbjuden till en möhippa i Lerum. Enormt roligt! Vilka Goa vänner min fina Vänn T har. <3 

Ja, så nu då? När jag har fått i mig en portion av den goda falukorvsgrytan som jag lagade igår, tänkte jag gå tiill kulturhuset kåken här i Gbg, Härlanda. Bor ca 10 minuters gångväg ifrån men har synd nog aldrtig tagit mig dit. 
Hoppas det motsvarar mina förväntingar! 

Sen blir det kanske pysselkväll med Therese, eller pysselkväll för mig själv. 

Skapa lugnt! eller... Simma lungt! eller... vad är de man säger? 

// Isabell

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0