Jag vill åka någon stans.

Jag vill åka någonstans med tåg. Jag vill till Borlänge, Östersund, Karlstad, Tyskland... Stjärnsund, Hofors, Gävle. Lerum.  
Jag vill till alla fina människor jag känner! Plus att jag tycker om att åka tåg. bara jag har en bra sittplats (Liggvagn om ja ska långt som till Östersund, ett måste!) Titta ut genom fönstret. Läsa lite, vila lite. Och framför allt, veta att man är på väg!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta var ju inte heller helt fel. För ett år sedan, när pappa och Carola flyttat in i deras hus vårröjde vi lite på trädgården. STOR trädgård med en massa löv. Carola och jag tyckte att vi förtjänade öl under arbetet. Gött!

Vi hämtade veden från förra huset, och travade upp den på nya gårn. Guu, va jag gillar sånt arbete!!!

jag målade lister i vårsolen, Skruvade ihop och oljade in utemöbler med far min... 

...röjde löv och skit under buskarna... å såklart vilade och åt god mat och allt annat som jag gör när jag är där. <3

  
  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag tvättat. Kollat på alla 8 avsnitten av Dödssynderna med Sissela Khyle (stavar?) Medan jag stickat.
Sett på när Gabe varit riktigt bakis, stackan. Börjar dock släppa nu, good! 
Ikväll blir det antagligen lugnt. Vitlöksbröd och grekisk sallad, tv och mys.
Så är det tänkt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0