Jag kom på!

...Att det nog skulle vara roligare med lite bilder här i bloggen. Så, jag lägger upp ett par-tre, eller fyra bilder så ni får en liten blid av vad jag snackar om. Bra va?

 
Mitt kluriga, luriga, härliga jag=P

Kulturhuset i Härlanda. Jag satte mig i bibblan för att skriva ett brev. Lånade även hem två böcker om montessoripedagogiken.     Saknar Arenan    
Kulturhuset Kåken. Jag satte mig i bibblan för att skriva ett brev.  Lånade även hem två böcker om montessoripedagogiken. Kommer helt klart besöka stället igen. Men... kan ta lite tid att känna in stället.
Säkert ett bra ställe. Men inte som Arenan i Falun... Vilket jäkla bra ställe det är, faktiskt!

15? 17? 20? Har tappat räkningen, men många har det blivit, i alla möjliga och omöjliga färger.     Vill du ha ett par? Säg till så ordnar vi nog det mot en liten slant =)  
Puslvärmare på g. Vill du ha ett par? Säg till mig så kan det ordnas mot lite slantar : ) 
Färger på garn och pärlor kan kombineras som man själv vill, möjligheterna är oändlia!

Kommentarer
Postat av: LindaLu

Vad skoj med en pysslare! Här måste jag fortsätta läsa.

KRAM!

2010-03-07 @ 17:10:57
URL: http://lindalu.blogg.se/
Postat av: Bellatrixofix

Va kul, min första läsare! :D

kram

2010-03-07 @ 19:40:20
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Gabe

Jag vill ha!!

2010-03-08 @ 17:16:33
Postat av: Bellatrixofix

vad? Mej eller?! :D

2010-03-08 @ 19:12:19
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0