Hundraåringen...

...som kev ut genom fönstret och försvann. En bok av Jonas Jonasson som jag fick i julklapp. Underhållande!!
Jag läste första sidan på julaftons kväll, nu har jag drygt 20 sidor kvar. Den är bra, det är bara det att jag tycker det är segt att läsa i vissa perioder och då tittar jag mer på film eller lyssnar på talböcker. Alltså därför det tagit straxunder 3 månader att läsa ut den. 

Idag har jag läst en massa, och kollat på film. Men mest läst faktiskt.

Jag har minst 15 böcker på lager som jag vill läsa. Måste lära mig att läsa snabbare än vad jag nu gör.
Får jobba på att få bort berättar-rösten i huvudet, det går, men tar tid!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag titta på "på spåret"! Tjohej/ Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0