För drömmar och härliga kvällar!

Vilken dag! Tänkte att jag hade all tid i världen innan pappa och hans arbetskamrat
skulle komma vid 19:30, men på slutet blev det stressigt med maten och efterrätten.
brukar väl va så :P

En riktigt trevlig kväll tycker jag, med gulashsoppa, snack och skratt. Och så försökte
Maria och jag få pappas uppmärksamhet mest hela tiden, mycket att visa och prata om
när man ses så sällan ju! : ) 
Hoppas jag kommer upp snart. iaf till sommaren, ett måste!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Började på ett par grytlappar till far min och Carola idag, men hann inte klart,
så det får bli en påskpresent istället. Systra mi ska ju upp då på hennes lov.  
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annars har jag jobbet, vart på två möten och lyssnat på musik.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det läggdags. Inte alls trött. Men lär väl snart bli. Hoppas jag! Och hoppas jag drömmer
något härligt, för drömt har jag gjort mycket de senaste nättrena, vilka äventyr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0