Liseberg

Eftersom det inte blivit något metaltown för min del så får man roa sig på annat vis. Och jag har då lyckats!

Efter tvätten hängde jag med grabbarna till tippen, sen delade vi på goda pizzor och efter det fick jag se hur långt de kommit i huset. Grymt fint! Jag ser fram emot att se resultatet sen,
och att få flytta in! : )

Till middag gjorde vi hemmagjorda hamburgare. Ooooooh, varför gör jag inte det oftare? Gott jue.

Sen blev det en omgång settlers-spelande med Gabriel och Fredrik. Jag kom inte riktigt igång, så hade bara 3 poäng när Fidde vann. Jaja, någon lär ju förlora också =P

Ja, och nu är jag nyss hemkommen från en cykeltur till Liseberg. Gabreil föreslog en cykeltur, och jag föreslog att vi skulle utnyttja lisebergskorten som vi har. Vi var hemma efter en timma igen eftersom det började regna. Men vi slapp undan det värsta, och fick se en fin regnbåge! Den är med på 2 bilder här nedan, men då hade den inte hunnit bli så stark än.


Jag tycker att Hofors borde ha ett sånt SKF-hjul, faktiskt!

Nu? Film tror jag. Kanske. Eller läsning. Vi ska upp tidigt i morgon för att fira
lillasysters födelsedag! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0