klippning och byte av skor...

...blev gårdagens sysslor. Rätt nöjd med håret faktiskt, så nöjd jag kan vara efter en klippning. Tycker alltid att håret känns alldeles för frächt direkt efter klippning, och några veckor frammåt.

Kvällen spenderade G och jag i Floda hos Magnus och Josephine. Underbart härligt i deras trädgård. Grymt god mat också. Och som alltid tycker jag om att träffa dem. : ) 

Idag har G och jag redan hunnit storstäda hemmet och solat ca 30 minuter. 
Sen blev det för varmt.

Senare ska vi till Lerum för att kolla in Riahuset (tydligen ett bra second hand ställe med möbler) och kanske fika något.... får se vad som faller oss in. Planer på Liseberg har vi också! 

Nu funerar jag på att skapa något kanske, om jag hittar något som kanske kan få min inspiration att flöda??! 
 
En bild jag gjorde 07, inte så sommrig, men den får duga!

  


 

Kommentarer
Postat av: Gabe

Det är en upptagen dag fullspäckad med nöjen!

2010-06-01 @ 21:07:55
Postat av: Lillasyster

Haha apan ja.. jag älskar den, och måste säga att jag känner igen mig själv i den också. haha . och spelet är ju helt klockrent! Vi spelade det, jag mamma och mirjam, svårt är det! men det är skoj och spännande! :) Tack för en fin morgon på min dag! <3

2010-06-21 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0