Födelsedag, golf och pier pressure

Igår fyllde syster Maria 19 år. Det blev en föedelsedags-frukost med paketöppnande. Riktigt trevligt, roligt och mysigt.

Det roligaste var apan som Maria fick av en kompis. När man tar bananen från den blir den galen och slutar inte skrika och röra sig förrän den får tillbaka bananen. Haha, jag kunde direkt identifiera mig med honom =P "Don't touch my food!!!" står det på haklappen.



Sen följde jag och Gabe med mamma och Reine och slog några bollar på öijereds golfbana. Roligt! Men det krävs en hel del öving... 

Pier pressure var ingenting planerat, men riktigt roligt hade jag! Fick ett band av snällaste Lisa, Elin och Anders. Underbara männsikor! Olle var också med, och Martin kom på slutet fastän det inte var tänkt så.


Solen tittade fram och joinade oss, helt underbart. Jag hade räknat med att regnmolnen som hängt över gbg under dagen skulle hålla sig kvar. Men ibland lyssnar de högre makterna på en =P
--------------------
Jag kunde konstatera att takida blivit rätt mycket bättre live än 2005 och basisten i HIM gjorde hela kvällen värd musikvis! Så jälka grym på scenen, lite Jack Black över honom.
Och jag fick säga hej till Johan och höra vad han haft för sig på sistonne och har för planer. Det var ett par år sedan sist. Träffade även på Madde där på slutet.

Där har vi, "Jack Black" och Ville Valo på en av sverigens två största portabla scener.

Kvällen avslutades brevid älskling, men det bästa var endå att vakna brevid honom och inse att jag förhoppningsvis kommer att få göra det många, många nätter till. <3

nu sitter jag och lyssnar på 30 seconds to mars, som jag inte tidigare hade hört. Men jag gillar det faktiskt, mycket! Framträdandet igår var också bra. Kul att se något bra sådär när man inte väntat sig det.

Det var inte mycket folk. Inte alls. Men de bästa banden var ju fredag/lördag. Grym skillnad.
Men med rätt sällskap blir allt bra! :D



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha apan ja.. jag älskar den, och måste säga att jag känner igen mig själv i den också. haha . och spelet är ju helt klockrent! Vi spelade det, jag mamma och mirjam, svårt är det! men det är skoj och spännande! :) Tack för en fin morgon på min dag! <3

2010-06-21 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0