Alla borde skicka vykort!

Nu är NOG skorna färdigmålade. Kanske. Såhär ser de ut nu i alla fall. Ungefär, för de ser rätt mycket bättre ut IRL än på kort. Färgena kommer inte till sin rätt. De glittrar nämligen lite =P

Men nästa gång blir nog bättre, nu vet jag hur färgen fungerar. Och att jag ska måla upp motivet innan jag kör med den riktiga textilfärgen...






Har köpt 4 st plastringar som jag tänkte måla på här i dagarna. Eller efter semestern, det beror på hur mycket tid jag får över. I morgon kommer ju bror min på besök!! :D
---------------
Vykort. Det kan man aldrig få för många av! Kag köpte 50 st idag i en butik som hade utförsäljning. Grymt! Nu ska jag bombardera mor och farföräldrarna med hälsningar per post en tid framöver. : )
---------------
Jao jao. Just de, fick brev idag. Alltid lika välkommet. Jag uppmanar ALLA att skriva minst ett brev eller vykort och skicka till en vän eller familjemedlem! Det är så roligt att få något annat än räkningar och reklam i brevlådan.

Ett tips, gå in på http://brevrevolutionen.bloggagratis.se/ och skaffa dig en brevvän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0