*SpiderStar*

40 minuter kondition och en massa ben.
Jag tycker att jag har varit duktig med träningen idag! : )

Har tagit det lugnt hemma idag. Känner mig lite småförkyld.

Jag har lagat små matmuffins som jag ska ha som mellanmål i veckan. Himla lätt att göra och smidigt att ta fram och/eller ta med som mellanmål!

Jag lagade även köttfärssås och spagetti så jag har några matlådor i veckan. Det drygaste är ju att ställa sig och laga mat direkt efter tränkingen. Speciellt synd blir det om Gabe om jag kommer hem och är hungrig... Monster-Isabell! (njae, kanske inte sååå farligt, men snäsa kan jag nog göra ) : )


Ritat en snabb grej i paint. Tänker så det knakar på tattoomotiv. Denna gillar jag. Har ett halsband som är liknande. Om jag ber någon som VERKLIGEN kan rita så kan jag ta med denna som grund, så får hon/han rita den lite mer verklighetstrogen. Så får jag känna lite på det innan jag slår till. Detta får ta tid!

När Gabe kom hem från arbetet innan 21:30 någon gång, så åkte han på inlines till Konsum för att inhandla souercreme and onion chips och cola. Mmmmm... gott till film. Men det blev ingen film, utan ett avsnitt av "how I met your mother" istället. Det enda som är dumt med den serien, är att vi snart sett alla avsnitt som finns...

Jag har hittat grym musik!

Bl a The Real McKenzies och black 47. Underbart bra!!! Lyssna


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Super Isabell! Ja visst är de goda.. perfekt som mellanmål.

2010-07-25 @ 21:59:28
URL: http://fysisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0