Ordning och reda... (löning på fredag?)

Härlig dag. Idag är jag hemma... nyss ätit frukost och kikat på ett avsnitt av "how I met your mother" med Gabe innan han stack till huset för att måla. Klockrent.

Regnet smattrar mot rutorna, och överallt annars med för den delen. I love it!

Nu kan man andas ordentligt
, det är inte för varmt. PLUS att jag inte behöver känna mig tvungen till att gå ut på grund av "det fina vädret"... jag ska vara inne och bara ha det bra. Pyssla och lyssna på musik.

Så är planerna för tillfället i alla fall.

Så fort Fredrik vaknar ska jag plocka ut min symaskin som finns i hans sovrum. Sen ska det sys, hade jag tänkt. Vad vet jag inte riktigt än. Spännande =P

Kanske fortsätta sortera lite, slänga "skit" jag inte använder allt för ofta, och kläder som "jag kommer att komma i, snart, bara jag skärper mig" Bah, näääe, det händer inte. De tar bara onödig plats. Speciellt vid flytten. Lika bra att sortera ut ordentligt.

Lite i taget. Jag klarar inte av att slänga mängder. Gillar tyvärr saker, prylar, stuff.... och tycker att de kan vara bra att ha. Är man påhittig som jag är kan allt komma till användning, någon nång! oj oj oj....

Satidigt som jag vill ha ordning och reda. Enkelt att ta fram och lägga bort saker, och det får inte se rörigt ut. Detta kan vara svårt att kombinera har jag märkt.

Men när jag får ett boende där jag kan göra som jag vill kommer det inte vara något problem. Det finns smarta lösningar, och bra förvaring... lite fixotrix så är de fixat ; )



Kommentarer
Postat av: Gabe

Kylan är det bästa! Nu sover man äntligen skapligt.

2010-07-18 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0