Nu är det jul igen....?!

Nu har jag inhandlat mina första par träningshandskar som jag ska prova idag. Hoppas de hjälper så jag kan fortsätta träna styrka/bodypump/yoga utan att operera.
Håll tummarna med mig!


Tonerna från kents "En plats i solen" träffar mig rakt i själen. Himla himla bra. Måste försöka tjata med mig Gabe på konserten som de har i Gbg i höst... ; )

Jag vet att det är långt kvar, men jag tänker redan på julen. Jag drömmer om att samla alla i vårt nya hem, i huset, på julafton. En fin gran och en massa julstämning. Ååååh, drömma kan man ju. Men jag ska i alla fall fråga familjen! : )

Kanske jag ska börja göra julkort? Nääääää.... det är faktiskt alldeles för tidigt!!! Men om jag råkar hitta någonting som skulle kunna bli en julklapp till någon, så kanske det kommer att inhandlas. Kanske.

Men annars tycker jag att första advent är en bra start att sakta men säkert göra det juligt hemma. Och granen ska inte upp förrän den 23:e december. (och gran har jag bestämt att vi ska ha i år. Min första egna gran. oooh! :D)

Åter till årstiden det faktiskt är... sommar. Värme. Det är behagligt ute. Inte alldeles för varmt idag.

Nu: packa gymväskan, möta Therese och sedan testa mina nya handskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0