Mickis pickis päron....**** o jag på stan

Cafébesök och strosande på stan med Mikaela. Looovley!


Det kommer att bli ett besök i sthlm hos damen inom en inte allt för lång framtid, om inte hon flyttar hit igen först ; )

Jag hittade ett grymt smycke på tribe som jag ska försöka få i...  lite lagom stort, men undrar hur lång tid det kommer ta?

Nu på eftermiddagen har Gabe och jag rensat förrådet. Ok, Gabe var med, men det var väl mina saker kan man säga. 5 kartonger och minst ett par ikeakassar som ska bort. Skönt inför flytten!!! Shit, jag har blivit en hejare på att slänga! :D

Vi belönade oss själva med en varsin pizza. Gott, men inte så gott i verkligheten som i tanken. Att jag aldrig lär mig?

Kommentarer
Postat av: Gabe

Ack, ack! Det ser ut att göra ont!

2010-07-27 @ 13:56:48
Postat av: mikaela

hihi vad fint :) tack för en superdag :D och ja man vet aldrig när och om ja återvänder ;);)



Smycket va fint!

Pöss

2010-07-27 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0