Megaförkylning

Eftersom Jag är för lat för att fixa mig ett läkarintyg tog jag mig till arbetet idag. Jo, det gick la över förväntan. Det jag kom på som gör att jag känner mig lite skylldig, är att jag kanske smittar mina arbetkamrater?

Det är riktigt svårt att skriva nu eftersom att titta ner på skärmen eller tangenterna är nästan uteslutet. (vill inte ha en nedsnorad dator!!!) *atjoooo* Shit, sommarvärme och förkylning rimmar illa i mina öron.

Jag har fått en ny favorit, vit choklad. Donno why, men mumigt värre! Även ägg har jag blivit storkonsument av. Kansken ska tillreda ett par-tre st nu?

En kasse och en toarulle är bra att ha med sig vart man än går. På så sätt slipper jag bo på toaletten hela dagen. Det gäller att vara upfinningsrik ; ) Ha!

Igår mötte jag upp Therese på centralen, så tog vi oss till liseberg. KNÖKAT med folk. Men vi hade trevligt i alla fall i solen. Spelade bort en mindre förmögenhet. Jag som inte trode att jag hade någon tävlingsinstingt... tji fick jag! =P


Vi delade även på sockervadd och åkte "höjd skräcken".
Den är alltid liiiite värre än vad jag minns ; )


Har, som tidigare sagt, slängt massvis med saker. (slängt och/eller skänkt bort)

Nu fick min söta (?!) prinsessa åka i papperskorgen efter 19 år. Ja, det var väl på tiden kanske.
Tur att det finns kameror, annars hade jag nog inte kuhnna slängt den, för minnet av hur jag gjorde den är så starkt. Hur jag tänkte när jag gjorde den, och varför jag valde det utseendet jag gjorde på henne.

Hon är ingen skönhet precis, men vad väntar man sig av en 5-åring? :D

Nu? Snörvla vidare och bygga på såren under näsan. Kan inte göra mycket annat.... ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0