Inget intressant. På riktigt.

Vet inte vad jag ska skriva. Så varför försöka mig på att skriva ett inlägg? Jo, jag känner för det.

Snart ska jag iväg och möta upp Mickis. Det blev ingen träning. Höll på att svimma 2 ggr på arbetet idag. Då kom jag fram till att det nog är bäst att ta det lite lugnt, kanske?

Jag hittade en bild från förra hösten. Det första jag tänkte på var.. "jag har faktiskt fått rätt långt hår nu, men än räcker det inte"

Hm, detta med håret. Ibland vill jag ha sidecut, ibland kort, spretigt.. ibland långt... ibland svart, ibland blondt, ibland rosa, ibland.... men för det mesta längtar jag efter rött, långt, självlockigt, svallande hår som jag kan låta hänga fritt över ryggen, eller burra till och sätta upp i nån grym, troll-liknande frissa. Så, det är väl det jag väntar på.

Nä, nu ska jag la klä på mig och ta mig till bussen som ska ta mig till Mikaela.

Hoppas inspirationen kommer tillbaka snart! Isnpirationen till... att skapa, tänka, träna... vara, och skriva läsliga blogginlägg ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0