I morgon börjar det....

Sista lediga dagen idag. Vad har jag gjort? Vaknat. Ätit frukost. tittat på "how I met your mother" och planterat om blommor.

Har även sorterat bland mina recept och Tagit en prommenad. Och grillat Hos Guran med Grabbarna och Susanne (stavar?). Tog tid innan vi fick fyr på engångsgrillarna, men sen blev det jädrigt gott. Jag grillade champinjoner, grymt gott!

Trevligt. Så fick jag se en grymt fin hund också. Påminde riktigt mycket om vår älskade hund Back som min familj hade i Hofors. <3


Dom är för söta, fiskmåseungarna... men guuuu va elaka morsorna kan bli, bara de små liven piper....

Jag vill verkligen ner i förrådet och slänga saker. Men det är rätt mycket som ska bort, och jag har kommit fram till att det är bäst att ta allting samtidigt. Och kanske till och med få tummen ur och åka med sakerna till loppis? Får se när det blir lite sämre väder. Innan flytten i alla fall!



Jag har kommit på att skuggor är roliga saker. : )

Gabe och jag promenerade till vårt blivande boende. Ser fram emot flytten faktiskt. Även om det är rätt långt kvar har jag det i tankarna rätt mycket.


Kommentarer
Postat av: Susann

"Susann" stavas det. Precis som det låter. Gillar din blogg förresten, blev det några fina bilder på oss? (:

2010-07-18 @ 20:17:09
URL: http://susannim.blogg.se/
Postat av: Gabe

Fina bilder, tösen min! :)

2010-07-18 @ 21:46:54
Postat av: Ida

Vart ska ni flytta?

2010-07-19 @ 05:52:29
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ida: Vilken ida förresten? =P Vi ska flytta till ett hus viod härlanda fängelse i Gbg. Blir fint det :D



Susann: Jag vågade inte ta så mycket bilder på er faktiskt =P Sen brukar jag alltid (nästan) fråga personerna som är med på mina bilder om det är ok innan jag lägger ut någon bild påd em. Detta gäller inte Gabe, han får finna sig i det =P haha!



Tack för att du säger att du gillar min blogg, roligt att höra!



Gabe: Tack, pöjken min! ; )

2010-07-19 @ 11:28:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0