Haiku om get, bara föratt!

Isa gillar get
kan det vara det bästa?
kanske nära på

Nä, men i stunden
det känns så fint, liten get
Jag ska ha ett djur



Det blir mycket bil när man är här uppe. Man det gör ingenting för jag gillar att sitta och titta på de helt otroliga landskapen som susar fram utanför bilrutorna. Så är det ju bara att stanna om man vill se något lite längre än ett ögonblick!


Jag skrev i ett tidigare blogginlägg om att det finns en massa loppis överallt här.
Här är ett av dem, tyvärr var de stängt.

Man tar inte de bästa bilderna genom en bilruta. Men jag gillar det.
Liksom konst i kosnten. Konstigt. Så som jag gillar det. : )
Får en speciell känsla, och vinklarna...begräbsningarna. Jag tror jag ska fota mer i bilar!!

Kommentarer
Postat av: joe

Hm- funkar bara tills du fått ditt körkort...sen misnkar tillfällena med 50% kram Joe

2010-07-13 @ 09:44:48
Postat av: Gabe

Fina landskapsmiljöer var det.

2010-07-18 @ 21:52:17
Postat av: Isabell

Joe: Ja det är sant. Kanske inte ska satsa på körkort då? =P



Gabe: Fiiina landskapsmiljöer, ja. Synd att de inte går att fånga på kort riktigt. Det bästa är alltid att vara på plats och uppleva det med alla sinnen... helt klart!

2010-07-19 @ 11:33:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0