grytlappar och.. ollon?

Idag har jag lyckats göra ett par grytlappar med cupcakes på... och två styckna nackkuddar som faktiskt blev riktigt sköna!

Trots att symaskinen slutade fungera ett tag och jag skruvade, dammade och trädde trådar... vet inte vad felet var, men tillslut löste det sig i alla fall!

Gabriel stelkte pannkakor, som han åt med sirap, jag med pesto och tomater. Mmmmm!!!

Jag gjorde även klart en mössa, som faktiskt inte alls blev som jag tänkt mig......


Ollonmössan!

Guuuu... vaitrt halvt borta idag. Inte varit nåbar. Men sorterat har jag också gjort. Men ååååh, kom precis på att jag skulle träffa T idag. Måste höra av mig, nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0