Expo Norr

Gött. Det fanns en massa roligt att titta på. Bl a en husvagn som jag vill ha.
Ge mig 400 000, tack!




Förutom diverse fordon fanns det hantverk av alla möjliga slag, ätbart, musikgrejs... sågar... hm, verktyg, kläder... Ja, för Norr är Norr!

Det blev God ost och köttig korv inhandlat.

Men som sagt, jag hade inte tackat nej till en husvagn, eller kanske något annat på 4 eller
2 hjul. Jag är inte kräsen ; )

Nu har jag snart stickat färdigt min halsduk. högst 10 varv kvar, säkert mindre. Det blir spännande att se hur många varv den räcker runt halsen. " tycker jag är lagom... får se!


Här uppe och far min och Carola får jag alltid en massa kreativa Ideer. Det har nog mycket med att göra att jag har tid att tänka på sådant, och inte så mycket annat att tänka på än bara sådant jag tycker om att tänka på... samt att Carola är riktigt kreativ av sig. Det smittar! :D

Carola har en massa goa böcker och tidningar där man kan supa in ideer....


Kommentarer
Postat av: Gabe

Vad sägs om en husvagn för 420.000, darling? :P

2010-07-06 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0