Är det bara jag som längtar...

...efter detta?!



Kollade genom min mobil och hittade några bilder.


Everyday is halloween!!

Katten är min Gudson Loke, lovely little creature. Men han är nog inte så liten längre. Har inte sett honom på rätt länge nu, tyvärr. Får se till att gå de 10 minutrarna det tar för att hälsa på honom och hans fina matte. Snart!

Jao, åsså syster Maria och jag på ramberget. Härliga dagar. Fina minnen. : )

Lite pyssel orkade jag med igår.

Har inte ännu klippt av trådarna, men ska knyta någon extra knut så det inte går upp först.

Det var som lilla julafton när jag hittade "tärnings-pärlorna", eftersom jag verkligen gillar tärningar : )



Kommentarer
Postat av: LillaSyster Thea

Ooh, älskar den bilden! Vi får ut och ta nya bilder snart igen! (:

2010-07-30 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0