Ännu en dag i paradiset...

...man vaknar med blodsockret nere i fotknölarna..... underbara Sally! :D

Nu har jag setat och scannat in en massa kreativa ideer från Carolas tidingar. Så när jag kommer hem har jag fullt upp med fina pysselprojekt att ta itu med. Men ett i taget, det har jag sagt till mig själv, och ska försöka hålla det också ; )

Igår kväll började jag sticka på en mössa. Utan mnönster, så vi får se vad det blir. Det kan gå åt h*lvete lika som att den kan bli grymt snygg. Ja, jag tror nog på det förstänämnda i detta fallet. men jag fortsätter att sticka på med spänning inför det kommande resultatet!

Halsduken blev världens gosigaste och faktiskt också perfekt lång. 2 varv runt halsen, så sticker den ner sådär lagom långt... så att den ändarna inte hamnar utanför jackan. Perfa!


MYGGBETT! Jag har minst... 1000 st! Nej, men 1, 2, 3... 4.... 7... ca 15 st. De gillar verkligen mig. Vi är så bortskämda i Göteborg med myggen, där syns knapt någon. Så de blir en chockartad påminnelse om att de små liven finns när man kommer utanför gbg, och speciellt hit då.

Hällre mygg än mördarsniglar! (fast, lagom är la alltid bäst....)

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid syster min och kolla på film. Myyys!

kanske blir det lite mer scrabble spelande sen också?

Kommentarer
Postat av: Gabe

Skulle vara intressant att veta exakt hur många myggbett du har fått utstå!

2010-07-06 @ 18:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0