Fy vad dagarna går fort!!!

Sov som en klubbad säl inatt igen. Med skillnaden att jag vaknade ett par timmar innan gårdagens uppstigning. Jag började dagen med en dusch och sedan gjorde jag en juice på apelsin, blod-grape, färsk ingefära, cayenne och linfröolja. Gott!

Sedan satte jag mig för att plugga. För att få något annat att tänka på en sväng tog jag tag i att ringa mitt föräkringsbolag innan jag skulle hjälpa far min med veden. Efter ca en timmes telefontid så var pappa och Gabriel redan klar med veden. Typiskt. Jag satte mig med en av böckerna till hemtentan igen och käkade på praliner medan pappa och Gabe gick för att hämta hem scotern som stått i förvar i en lada en bit ifrån. Underbara ljud och doft när scootern närmade sig huset. Kärlek!

Det verkar bli en inne-dag för mig idag. Om jag inte följer med pappa in till Krokom för att handla lite nu då. Får se. Böckerna som ska läsas till tentan läses sig inte av sig själv.
Tyvärr....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0