Ännu ett inlägg

Snart vankas det hjortronsylt och glass. Och lite kaffe. Gott. De andra sitter nu och tittar på hockey, jag har ännu inte brytt mig om att lära mig reglerna riktigt och jag inbillar mig att det är därför som jag inte tycker att det är så jäkla kul ta titta på.

Gu va jag bloggar! Tankar har kommit och gott och jag funderar och funderar. Hade det inte varit alldeles alldeles underbart att köpa en gård här uppe och näst intill varit självförsörjande? Ja, jo, jo, jo! Här uppå vägen ligger en fin-fin gård som är helt underbart fin... kanske man skulle försöka muta guben som bor där och flytta in? ; )

Den obligatoriska varg-diskussionen kom upp vid middagen idag. Om inte något annat, så intressant! Far min och G verkar trivas bra ihop. Bra de. Vi diskuterade även miljö och hållbar utveckling, någontiong som far min verkar ha starka åsikter i. Endel kloka tankar värda att tänkas på.

Nu, hjortron och poker? Texas hold em är inte helt tråkigt. Få se hur mycket styk jag åker på nu då..... ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0