Va, va, va??! Disträ.

Mina tankar är upptagna av tankar på de blivande studierna, samt flytten. Så ärligt talat finns det inte mycket mer utrymme för annat just nu.

Men i förrgår var jag och G på kent. Magiskt som vanligt.

Det blev inga bättre bilder med min lilla skit-kamera som jag hade med mig.
På onsdag spelar hardcore superstar på göteplatsen. Sist jag såg dem var 2002 så det kan vara dags. Eftersom det är gratis så förlorar jag inte mycket mer än lite sömn. Kan vara värt, även om inte Silver är med längre...

Första gången jag såg dem var på parkrocken i Sandviken. precis när deras första album kommit ut. (1998?) Gryyymmt bra tyckte jag naturligtvis då! Det jag minns mest av den spelningen är att Adde tar av sig näck och springer runt på scenen.. undrar om de va så grymt bra egentligen? ; )

Snart ska jag ta på mig skorna och ta en treo, och dra iväg på kaffe hos Therese.

Kommentarer
Postat av: Gabe

Undrar om det kommer mycket folk dit. Är det någon annan artist som också ska uppträda?

2010-08-10 @ 08:43:58
Postat av: Isabell

Klart det kommer mycket folk, det är ju hardcore superstar! Näe, tror inte att de är nå annat band precis då. Förra året var de väl europe där...

2010-08-10 @ 14:57:14
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0