Måla lite då

Mellan tvättandet följde jag med Fredrik till huset som Gabe och jag ska bo i. Det blir otroligt fint!
Jag längtar.

Magnus, Fredrik och jag satt i trädgården med varsin Ramlösa. Och jag fick smaka på alldeles utsökta krusbär. Lycka!!

G och jag har tittat på ettpar avsnitt av "how I met your mother" och jag har bakat paj, helt ur huvet. Dinkelmjöl, spenat, broccoli och ärtor och fetaost var huvudingredienserna.
Blev faktiskt gott : ) 

Så nu på kvällen har jag målat lite.



Jag fotograferade mycket, och räven har jag skrivit om i ett tidigare inlägg.

Gabriels högerhand blev precis biten av räven.

Min favoritbild på Noah, (Gabriels brorsson) han kastar bär på oss!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Det må ha gjort förbannat ont av att bli biten av en räv i fingret.... men att se Noah så söt får mig att glömma alltsammans.

2010-08-02 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0