"Äh, inget.." Jo, vaddå??!

På facebook: "Det är då för jävla typiskt" skriver nr 1 i fältet "vad gör du just nu?".
"Vaddå?" Svarar någon.
"Äh, inget.." Svarar nr 1.

Meeen man blir ju halvt galen. Varför skriver människor sådant? Det är klart att man frågar vad som står på när någons kriver saker som " ÅÅåh nej!" "varför hände det här?" osv, och om man inte kan ge ett ordentligt svar, så anser jag själv att man inte behöver skriva sådant. Tyvärr händer det allt för ofta.
(hoppas jag inte trampar någon på tårna, jag är inte så allvarlig som jag låter, kanske.... ;))

Nu har jag avreagerat mig lite, och efter detta blogginlägget ska jag göra i stort sätt ingenting några timmar. (om jag klarar av det) Det behövs verkligen! Sen får vi se om regnandet lugnar ned sig så pass mycket att jag tycker det är värt att ta sig till Götaplatsen för Hardcore superstar ikväll.

Igår kväll tog jag tåget till Lerum.

Marias pojkvän Robin kom också med tåget, fast från andra hållet, så vi möttes upp och gick till Ica där Maria och mamma väntade.

De hade tydligen haft en livlig diskussion hurdvida det var jag och Robin som kom gående eller inte. Mamma tyckte att jag såg för manlig ut för att det skulle kunna varit jag, men Maria var säker på att det var vi. Jaha, så nu ser jag ut som en kille också? =P

Vi hade en supertrevlig kväll med god mat och spel. Ett nytt spel mamma tagit hem från Tyskland som liknade Rummy. Mycket skratt. Måste spelas flera gånger!


Jag fick fina blommor av Therese och Oskar eftersom jag varit kattvakt : )

Pysslande? Sorterar fortfarande. Just nu är jag inne på att sätta in fotografier i pärmar, slänga gamla onödiga papper som var viktiga att spara... ett tag! Inte 5 år eller så.

Så har jag slängt en massa halvklara smycken, kort och sydda saker som jag inte orkat göra klart. Dumt att de bara ligger och tar onödig plats.

Så vad blir nästa grej? Vet inte. Kanske sy någon vetevärme-kudde, hösten börjar närma sig och jag behöver sy upp lite tyg jag har! : )

Kommentarer
Postat av: Susann

Förstår inte hur man kan ta dig som man. Du har ju kvinnliga former och du ser för vacker ut för att vara man oO

2010-08-11 @ 15:10:15
URL: http://susannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0