Jag myser, och trivs!

Nyligen hemkommen från Lerum. En kväll med mammamys och tacos. Beställning av kläder och akupunktur. Snack, allvar och skratt, som vanligt. Reine, Maria, Robin och Tobias var också där, måste jag såklart nämna!

Nu de senaste dagarna har det varit höst i luften. Och det börjar sakta men säkert bli morkare om kvällarna och på morgonen. Underbart! Jag myser, och TRIVS!

Jag har faktiskt stickat min första mössa efter mönster, den belv helt otroligt bra! Långt över förväntingarna. Så nu har jag köpt på mig mer garn så jag har någonting att syssla med de 16 timmarna jag ska sitta på en buss i helgen.

Bild på mössan kanske kommer senare.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga fram fodralet till densamma, så att jag inte glömmer att packa ner den i min lilla resväska. För imorgon bitti drar jag iväg mot Borlänge!
Med buss. 8 timmar.
Blir nog bra. Speciellt när jag tänker på målet. Malin, Sixten och Mats!

Kommentarer
Postat av: Karrow

Svar:

Tack, grattis själv! ;)



Det blir säkert jättebra ja, vi får försöka tänka positivt. :)



Ja, jag letar också efter kurslitteraturen men det finns typ inga kvar eller så är det fel. Kontaktade en säljare på Blocket en timme efter att hon lade ut sin annons men nu har det gått fyra dagar sedan jag mailade henne - inget svar. :/

Du vet väl att du inte behöver köpa all litteratur? Viss ska laddas ned och du får "Lärarens handbok" och "Juridik för pedagoger" från Lärarförbundet om du går med där.. ;)



Jag längtar till första lektionen för inriktningen, nästa termin. :D Man ska tydligen välja klaviatur- eler gitarrlitteratur sedan beroende på vad man spelar. Vad ska du välja? :)

2010-08-20 @ 19:21:01
URL: http://captainkarrow.se/
Postat av: Gabe

Hoppas allt går väl med din resa uppåt! Ser fram emot vad du åstadkommer med din stickning under bussresan. :o)

2010-08-21 @ 09:43:37
Postat av: Gabe

Idag är det sannerligen höst...

2010-08-24 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0